Известие

Collapse
No announcement yet.

Звукова сигнализация след 7000 об.Нормално ли е?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Звукова сигнализация след 7000 об.Нормално ли е?

    Здравейте колеги.Днес на 2-ра предавка достигнах до 7000об. и освен,че автоматично изключи газта,започна и да издава звуков сигнал.Писукането продължи и след това.Спрях за малко,запалих отново двигателя,звуковият сигнал изчезна и сега като че ли всичко е наред.
    Въпросът ми е това нормално ли е и в момента има ли някаква опасност за колата?
    156 1.8 TS

  • #2
    Коя година е тази кола аз не знам за такава сигнализация пък и не е като да не се случва да я вкарам в прекъсвач никога не ми е писукала да не е нощо от алармите.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #3
      Re: Звукова сигнализация след 7000 об.Нормално ли е?

      Първоначално публикувано от zabolokor
      Здравейте колеги.Днес на 2-ра предавка достигнах до 7000об. и освен,че автоматично изключи газта,започна и да издава звуков сигнал.Писукането продължи и след това.Спрях за малко,запалих отново двигателя,звуковият сигнал изчезна и сега като че ли всичко е наред.
      Въпросът ми е това нормално ли е и в момента има ли някаква опасност за колата?
      Това е сигнала "купи нов дебитомер"
      Честно...се повече чета в СпортсАлфа форума момчетата от Англия твърдят, че при ТС като удариш орекъсвача шанса да се пре*** дебитомера е над 70%-80%... има едно момче там което за един месец прецака 3 дебитомера секи път след влизане до прекъсвач!!!!

      П.С. за дебитомера е истина това, но за самия сигнал се избазиках
      Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

      Comment


      • #4
        Дано тези прогнози да не са истина!
        Днес доста я покарах,след писукането и не усетих нищо нередно.Само да кажа,че съм сменял дебитомер и знам какво е да ти е прецакан
        П.С.Алфата ми е 98-ма година
        156 1.8 TS

        Comment


        • #5
          ....ей...пазете ги малко тия алфи бе....това са критични режими, и макар алфа да е...си е екстремно....
          ...то и аз дигнах малко над 5к оборота с дизелака, като си настройвах турбото, но звукови и други сигнали нямаше.....
          156-2.4-JTD-99;
          156-2.4-JTD-SW-01;

          Comment


          • #6
            Нищо и няма на Алфичката да се ръчка, мойта все в прекъсвач си ходеше а при мене си беше на 7800, и така към 50 000 без ядове, никога не съм имал сигнал, това на QV-то де

            Comment


            • #7
              Я да не се излагате! Тия коли, обичат да им "се дава газ" ! Само "ръчка" и това е .
              Alfa Romeo 75 24V

              Comment


              • #8
                Спокоино колега и на мен ми се е случвало.Това лято на един много изпаднал ГОЛФ 3 1.8 моно ми се получи същото.И аз не знам какво е.Ама 500 километра така го карах и нищо му нямаше.Само че тои пищеше почти постоянно защото постоянно го карах в червеното разбира се.Собственика и досега си го кара и нищо му няма.Аз първия път се уплаших ама тои ми вика абе караи тои така си пищи.После питах ония тъпаци от VW форума те ме изкараха лид че ми се било причуло и некви такива работи.Питал съм и маистори ама те гледаха като пребозало теле.
                BMW E36 328CI 04.1998 - 230 кончета, 6-степенна скоростна кутия от Е46 330 и шпер-диференциал
                ALFA ROMEO 155 2.5TD 12.1995 - много скъпа вече тая нафта
                BMW E36 320CI 02.1995 - абе става

                Comment


                • #9
                  Bobby pleven,направо ме разби с пребозалото теле
                  Добре,че има някой с подобно преживявяне,та да не ме изкарат луд и мен
                  156 1.8 TS

                  Comment


                  • #10
                    Спокоино колега и на мен ми се е случвало.Това лято на един много изпаднал ГОЛФ 3 1.8 моно ми се получи същото.И аз не знам какво е.Ама 500 километра така го карах и нищо му нямаше.Само че тои пищеше почти постоянно защото постоянно го карах в червеното разбира се.Собственика и досега си го кара и нищо му няма.Аз първия път се уплаших ама тои ми вика абе караи тои така си пищи.После питах ония тъпаци от VW форума те ме изкараха лид че ми се било причуло и некви такива работи.Питал съм и маистори ама те гледаха като пребозало теле.
                    Това с писукането на ФВ е от спад на масленото налягане.
                    Като поне на Пасат съм правил основни лагери, та от тях падаше налягането на маслото и си има зумер, който пищи при тази ситуация.
                    Та онези от ФВ форума, разбирачите, да не си знаят колите
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Comment


                    • #11
                      на фалве датчика се преебава редовно и затва пищи и при нормално налягане
                      то и фалвето има ушуранйсе датчика за налягане на маслото дето да пищят
                      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                      Comment


                      • #12
                        Еми тогава съжалявам за грешното инфи дано при колегата да не е нещо сериозно.
                        BMW E36 328CI 04.1998 - 230 кончета, 6-степенна скоростна кутия от Е46 330 и шпер-диференциал
                        ALFA ROMEO 155 2.5TD 12.1995 - много скъпа вече тая нафта
                        BMW E36 320CI 02.1995 - абе става

                        Comment

                        Working...
                        X